مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-16سياسي

اسماعیلی: توسعه فرهنگ قرآنی وظیفه حاکمیت است


توسعه فرهنگ قرآنی وظیفه حاکمیت است و رویکرد رییس جمهور این است که برنامه ها توسط فعالان همان عرصه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین اختتامیه جشنواره قرآنی فجر تلاوت با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از قاریان و حافظان قرآن کشور در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم برخی از برگزیدگان جشنواره تلاوت کردند و اجرای گروه های تواشیح و همخوانی محراب و محمد رسول الله از آیتم های این مراسم بود.

بخش بین الملل جشنواره به زودی راه اندازی می شود در این برنامه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی با قدردانی از زحمات مسئولان جشنواره گفت: چند ماه قبل در قائمشهر در یکی از مراحل جشنواره حضور داشتم و امروز اختتامیه نهایی آن برگزار می شود و امیدواریم بخش بین الملل جشنواره به زودی راه اندازی شود.

توسعه فرهنگ قرآنی وظیفه حاکمیت است وی ادامه داد: توسعه فرهنگ قرآنی وظیفه حاکمیت است و وزارت ارشاد مرکز این موضوع است زیرا هم معاونت قرآن و عترت دارد و هم در همه بخش ها و معاونت ها قرآن در دستور کار است و به صورت یک مسأله مهم دنبال می شود.

البته رویکرد دولت و رییس جمهور این است که برنامه های مهم توسط فعالان آن عرصه و به صورت مردمی دنبال شود که جشنواره تلاوت های مجلسی یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: توسعه فرهنگ قرآنی وظیفه حاکمیت است

اسماعیلی: توسعه فرهنگ قرآنی وظیفه حاکمیت است