مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-16سياسي

مرکز مطالعات فناوری های پزشکی راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مرکز مطالعات فناوری های پزشکی با همت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل راه اندازی می شود.

- علی محمدیان در نشست مدیران دانشگاه های استان اردبیل با محوریت اقتصاد دانش بنیان در اردبیل اظهار کرد: در تحقق شعار سال دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تلاش می کند تا با همراهی اعضای هیئت علمی و در بخش های فناورانه سلامت و غذا و دارو اقدامات مؤثری را انجام دهد.

وی از صدور مجوز برای راه اندازی چهار شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت و غذا و دارو خبر داد و تصریح کرد: احداث و تکمیل اولین کلیبروم استان اردبیل در فضای 150 متر مربع آغاز شده و برای تجهیز آن سه میلیارد تومان هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: این مجموعه در حوزه دارو و صنایع غذایی فعال بوده و به مراجعین ارائه خدمات خواهد کرد.

محمدیان از 2 برابر شدن ظرفیت شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر 2 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه فعال است که تعداد آن تا آخر سال به چهار مورد خواهد رسید.

وی به فعال شدن کارگاه های توسعه صنایع غذایی در سوله های یک هزار متری و تأمین تجهیزات مناسب آزمایشگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تقسیم کار سعی ما بر این است تا زیست بوم فناوری را در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تکمیل کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مطالعات فناوری های پزشکی راه اندازی می شود

مرکز مطالعات فناوری های پزشکی راه اندازی می شود