مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-16دانش

سوءتدبیر های مسئولان شائبه نمایشی بودن بازگشایی دانشگاه فرهنگیان را تقویت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نامه ای به نوری، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضوری شدن دانشگاه ها، - بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اصفهان در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش نسبت به سوءتدبیر های مسئولان برای بازگشایی دانشگاه ها واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نامه ای به نوری، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضوری شدن دانشگاه ها، از حضوری شدن تعداد محدودی از دانشجویان و کیفیت نامناسب غذا و خوابگاه دانشجویی گلایه کرد.

در این نامه آمده است: رهبر حکیم انقلاب (حفظه الله)، دانشگاه فرهنگیان را مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش نامیدند.

به راستی شما را چه شده است که زحمت سفر به استان اصفهان را متحمل می شوید، اما حتی به قدر نیمی از یک ساعت برای سرکشی و دیدار از مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت کشور زمان نمی گذارید؟ آیا مهمترین مرکز پرورش تعلیم و تربیت معلمان شایستگی بازدید از سوی شما را نداشت؟ این روند تکراری بی تفاوتی نسبت به دانشگاه فرهنگیان در سفر های پیشین شما نیز، باعث تکدر خاطر دانشجو معلمان تحول خواه دانشگاه فرهنگیان شده است و باید بدانید غفلت این چنینی نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءتدبیر های مسئولان شائبه نمایشی بودن بازگشایی دانشگاه فرهنگیان را تقویت می کند

سوءتدبیر های مسئولان شائبه نمایشی بودن بازگشایی دانشگاه فرهنگیان را تقویت می کند