مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-16اجتماعي

مرز مهران از دو مسیر به شبکه ریلی کشور متصل می شود


سرپرست معاونت عمرانی استاندار در خصوص سهل الوصول بودن مرز بین المللی مهران گفت: مرز مهران از دو مسیر ریلی الف) مسیر اسلام آباد- چوار- ایلام- مهران- ب) مسیر اندیمشک- دهلران- مهران به شبکه ریلی کشور متصل می شود.

- سعید هژبری سرپرست معاونت عمرانی استاندار ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استان ایلام در حال حاضر از دو مسیر تهران_کربلا و تهران_نجف به کشور عراق متصل است، در مسیر اول محور کرمانشاه، حمیل، مهران، زرباطیه عراق قرار داد و عملیات اجرایی آن به صورت چهار خطه در حال انجام است و مسیر دوم پس از عبور از استان لرستان از محور آبدانان، مورموری و دهلران به مرز چیلات و نجف می رسد که طول این مسیر از پل زال تا مرز چیلات 126 کیلومتر و به صورت آزاد راه است.

وی بیان کرد: بیش از 200 کیلومتر راه اصلی و 160 کیلومتر بزرگراه به صورت چهار خطه و 8 کیلومتر تونل احداث شده است؛ بیش از 60 درصد بزرگ راه های استان توسط نصب نیوجرسی، نصب علائم، خط کشی و .

ایمن سازی شده و هم اکنون 50 پروژه فعال به طول 340 کیلومتر شامل بزرگ راه، راه اصلی، تونل، پل، تقاطع و.

با اعتبار 38000 میلیارد ریال در دست اجرا است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص سهل الوصول بودن مرز بین المللی مهران و اقدامات جهت ریل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مهران از دو مسیر به شبکه ریلی کشور متصل می شود

مرز مهران از دو مسیر به شبکه ریلی کشور متصل می شود