مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-16بين الملل

مردم ترکیه مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی تجمع کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی حمله نیرو های امنیتی رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و مجروح شدن عده ای در فلسطین، ساعت 2 بامداد دیشب و ساعتی پس از شروع درگیری ها در فلسطین، - مردم ترکیه در اعتراض به حملات نیرو های امنیتی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی اقدام به تجمع در مقابل کنسولگری این رژیم در استانبول کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی حمله نیرو های امنیتی رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و مجروح شدن عده ای در فلسطین، ساعت 2 بامداد دیشب و ساعتی پس از شروع درگیری ها در فلسطین، مردم مسلمان ترکیه با تجمع در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول، تجاوزات این رژیم به مسجد الاقصی را محکوم و حمایت خود از مقاومت فلسطین اعلام کردند.

آن ها با قرائت بیانیه ایی خواستار حرکت جدی برای حمایت از مقدسات اسلامی و توقف جنایات صهیونیست ها شده و اعلام کردند، قیام ما تا پایان حملات اسراییل ادامه خواهد داشت.

همچنین امروز شنبه نیز احزاب اسلامی، گروه ها و سازمان های غیردولتی ترکیه با فراخوان عمومی خواستار تجمع و اعتراض به رفتار رژیم صهیونیستی شدند.

پنجشنبه شب بود که نیرو های امنیتی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش برده و باعث زخمی شدن تعداد زیادی از نمازگزاران شدند و عده ای را نیز بازداشت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ترکیه مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی تجمع کردند

مردم ترکیه مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی تجمع کردند