مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-16سياسي

عضو هیأت رییسه مجلس: نقض عهد در ذات آمریکایی ها است


عضو هیأت رییسه مجلس با تأکید براینکه راستی آزمایی و گرفتن ضمانت از آمریکایی ها در مذاکرات وین امری بسیار حیاتی است، اظهار داشت: نقض عهد در ذات آمریکایی هاست و قاعده غربی ها زیر میز زدن است.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به صراحت چندین مورد در خصوص مذاکرات را اعلام و آن را ابلاغ کردند که در حقیقت حکم محسوب می شود که بایستی از سوی تیم مذاکره کنندگان کشورمان، وزارت خارجه و دولت به خوبی مورد توجه قرار گرفته و کاملاً به آن پایبند باشند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکات مدنظر مقام معظم رهبری و خطوط ترسیم شده ایشان برای مذاکرات همچنان مصداق داشته و مربوط به این دولت و آن دولت و این تیم مذاکره کننده و آن تیم مذاکره کننده نیست و تمامی موضوعات مختص مذاکرات و توافق احتمالی است که بایستی شروط مدنظر رهبر انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

سلمیی گفت: رهبر انقلاب بارها در اواخر دولت سابق گلایه کردند که چرا به شروط شان در مذاکرات هسته ای توجه نشده است و مشکلات به وجود آمده به دلیل همین بی توجهی ها است.

وی با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران باید حتماً مورد توجه بخش های مختلف دولت قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت رییسه مجلس: نقض عهد در ذات آمریکایی ها است

عضو هیأت رییسه مجلس: نقض عهد در ذات آمریکایی ها است