مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-16سياسي

بانوان مقوم بنیان های فرهنگی تربیتی جامعه هستند


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بانوان به عنوان کانون عاطفه و احساسات در خانواده می توانند مقوم بنیان های فرهنگی تربیتی جامعه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کمیجان، حجت الاسلام امیر طاهری صبح امروز در نشست نهضت پیشرفت بانوان در شهرستان کمیجان گفت: فضای صمیمی بستر مناسبی برای نشر فرهنگ ایجاد می کند و بانوان به عنوان کانون عاطفه و احساسات در خانواده می توانند موتور پیشران فرهنگ و مقوم بنیان های فرهنگی تربیتی جامعه باشند.

وی ادامه داد: ستاد استان یک نهاد کاملا مردمی است و از ظرفیت بانوان تشکیل شده است و اداره کل تبلیغات اسلامی توجه جدی به برنامه های حوزه بانوان دارد و برای اعتلای جامعه و پر رنگ کردن نقش بانوان در جامعه از در حال تلاش است.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در جمع بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی شهرستان کمیجان گفت: ستاد کاملا یک نهاد مردمی است و از ظرفیت خود بانوان تشکیل شده و بانوان در جمهوری اسلامی ایران دایه دار انقلاب اسلامی هستند و نقش پر رنگی در تمام صحنه های انقلاب داشته اند.

عباسی افزود: بانوان در جامعه می توانند اثرات زیادی را در حوزه های مختلف داشته باشند و کار شبکه سازی فرهنگی از جمله طرح رفیقانه و حرف آورد ویژه دختران نوجوان و جوان بین بانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مقوم بنیان های فرهنگی تربیتی جامعه هستند

بانوان مقوم بنیان های فرهنگی تربیتی جامعه هستند