مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-16ورزشي

امسال رژه روز ارتش در ارومیه به صورت خودرویی برگزار می شود


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال رژه روز ارتش به صورت خودرویی در مرکز استان آذربایجان برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال رژه روز ارتش به صورت خودرویی در مرکز استان آذربایجان برگزار می شود.

امیر سرتیپ علی حاجی لو امروز 27 فروردین در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت گرامیداشت روز ارتش بااشاره به برنامه های ارتش در 29 فروردین امسال در استان گفت: مراسم گرامیداشت روز ارتش امسال با توجه به اینکه کرونا به طور کامل ریشه کن نشده است برای حفظ پروتکلهای بهداشتی به صورت رژه خودرویی و در ساعت 8 و نیم 29 فروردین در خیابان ورزش ارومیه برگزار می شود و بخشی از توانمندی های خودرویی به نمایش گذاشته می شود.

وی بابیان اینکه مراسم گرامیداشت روز ارتش امسال در مراکز استانهای شمالغرب و مراغه برگزار می شود، ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا نیز با رعایت دستورالعمل بهداشتی جز برنامه های گرامیداشت روز ارتش در استان است.

امیر سرتیپ حاجی لو با اشاره به نقش ارتش قبل از پیروزی انقلاب و همراه بودن بدنه ارتش در پیروزی انقلاب افزود: در زمانی که غرب و شرق برای جهان تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال رژه روز ارتش در ارومیه به صورت خودرویی برگزار می شود

امسال رژه روز ارتش در ارومیه به صورت خودرویی برگزار می شود