مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-16اجتماعي

آغاز ساخت 50 زمین چمن مصنوعی در مدارس البرز


مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با اجرای طرح  نهضت ملی ایجاد 50 زمین ورزشی در مدارس استان البرز تحت عنوان طرح شهید سردار سلیمانی، نقش موثری در افزایش سرانه های ورزشی دانش آموزی خواهیم داشت.

- علی حجر گشت در گفت و گو با ایسنا گفت: تعطیلی مدارس و باشگاه های ورزشی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا باعث شد تا دانش آموزان ضمن خانه نشینی تحرک کمتری نسبت به فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی داشته باشند .

وی افزود: به همین منظور بر اساس اخرین آمار در سال گذشته بسیاری از دانش آموزان با اضافه وزن رو به رو شدند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: بر همین اساس آموزش و پرورش همزمان با حضور دانش آموزان در مدارس برنامه های ویژه ای برای سلامت دانش آموزان در نظر گرفت.

این مسئول بیان کرد: در حوزه ورزش در آموزش و پرورش با کمبود شدید فضای ورزشی مواجه هستیم به طوری که سرانه ورزشی استان البرز در رتبه آخر کشوری قرار دارد .

وی بیان کرد: سلامت روحی و جسمی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو اجرای طرح ایجاد 50 زمین چمن ورزشی در مدارس البرز در مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت .

حجر گشت افزود: برای افزایش سرانه های ورزشی دانش آموزی در استان البرز نیاز به مشارکت و همراهی خیران، شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها داریم تا با تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 50 زمین چمن مصنوعی در مدارس البرز

آغاز ساخت 50 زمین چمن مصنوعی در مدارس البرز