مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-16سياسي

اظهار نظرهای مسؤولان در مسئله پتروشیمی میانکاله فاقد پشتوانه کارشناسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بحث احداث پتروشیمی هر روز در استان مازندران وارد فاز جدیدتری می شود.

 انتشار خبرهای مربوط به احداث پتروشیمی از جمله مخالفت های مردمی و سازمان های مردم نهاد از یک طرف و اصرار نمایندگان مجلس و مسؤولان اجرایی از سوی دیگر بیشترین فضای رسانه ای استان را درگیر کرده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی هم در ارتباط با احداث پتروشیمی در بیانه ای اعلام کرده است: در روزهای پایانی سال گذشته و در مورخه 20 اسفندماه، در خلال سفر استانی ریاست محترم جمهور به استان مازندران، کلنگ احداث مجتمع پتروشیمی مازندران در روستای حسین آباد شهرستان بهشهر و در حریم تالاب بین المللی میانکاله توسط وزیر کشور بر زمین زده شد؛ مجتمعی که قرار است تا با سرمایه گذاری 80 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی مشغول به کار شود.

از همان ابتدای انتشار اخبار و تصاویر کلنگ زنی پروژه مذکور، صدای مخالفت و اعتراض اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف نسبت به این اقدام بلند شد و شاخص ترین این اعتراضات را علی سلاجقه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان داشتن این نکته که طرح احداث مجتمع پتروشیمی مازندران فاقد مجوز از سازمان متبوعش می باشد، ابراز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظرهای مسؤولان در مسئله پتروشیمی میانکاله فاقد پشتوانه کارشناسی است

اظهار نظرهای مسؤولان در مسئله پتروشیمی میانکاله فاقد پشتوانه کارشناسی است