مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-16پزشكي

شاهین دژ و پلدشت در وضعیت قرمز کرونایی/کرونا دوباره اوج گرفت


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با هشدار نسبت به افزایش مبتلایان به کرونا در استان گفت: دو شهر شاهین دژ و پلدشت در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

- با بیان اینکه طبق آخرین رنگ بندی نقشه کرونایی کشور، 2 شهرستان شاهین دژ در جنوب و پلدشت در شمال آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند، افزود: در حال حاضر شهرستان های پلدشت و شاهین دژ وضع قرمز و خوی به همراه چایپاره، وضعیت نارنجی کرونایی دارند که این امر می تواند نگران کننده باشد.

وی با بیان اینکه چهار شهرستان بوکان، سردشت، مهاباد و تکاب در جنوب آذربایجان غربی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند، ادامه داد: شهرستان های ارومیه، ماکو، شوط، سلماس و چالدران در شمال استان و اشنویه، نقده، پیرانشهر و میاندوآب در جنوب استان وضعیت زرد کرونایی دارند که امیدواریم به سمت نارنجی و قرمز حرکت نکنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: طبق برآوردها وضع شهرستان های پلدشت، شاهین دژ، چایپاره، پیرانشهر و سلماس نسبت به هفته گذشته نامناسب تر و چالدران و تکاب نسبت به هفته پیش بهتر شده و دیگر شهرستان ها تغییر وضعیتی نداشته اند.

ولی زاده با بیان اینکه از 28 اسفند رنگ قرمز در نقشه کرونایی استان وجود نداشت، تأکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه افراد جامعه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین دژ و پلدشت در وضعیت قرمز کرونایی/کرونا دوباره اوج گرفت

شاهین دژ و پلدشت در وضعیت قرمز کرونایی/کرونا دوباره اوج گرفت