مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-16سياسي

دستگاه های دولتی استان بوشهر برای تسهیل ازدواج مشارکت کنند


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای تغییر نگرش افکار نسبت به فرزندآوری، گفت: دستگاه های دولتی استان بوشهر برای تسهیل ازدواج مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح شنبه در نشست شورای راهبردی جمعیت استان بوشهر اظهار داشت: در شهرستان های استان بوشهر شورای راهبردی جمعیت به ریاست فرمانداران تشکیل شود.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای اجرا مصوبات دولت در زمینه فرزندآوری بیان کرد: دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح و نهادهای حمایتی مکلف هستند تا پایان سال دو مراسم ازدواج را در دستگاه خود برگزار کنند.

استاندار بوشهر افزود: باید به منظور مسائل و چالش های این حوزه ها به صورت تخصصی و کاربردی، کارگروه سلامت و درمان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و کارگروه بانوان با محوریت امور بانوان و خانواده استانداری تشکیل شود.

وی با بیان اینکه باید یک روز به حوزه فرزندآوری و یک روز به تکریم سالمندان اختصاص یابد افزود: صدا و سیما، سازمان فرهنگی شهرداری، سپاه امام صادق (ع)، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و دیگر نهادهای فرهنگی برای بازتاب گسترده برنامه ها با تمام ظرفیت پای کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی استان بوشهر برای تسهیل ازدواج مشارکت کنند

دستگاه های دولتی استان بوشهر برای تسهیل ازدواج مشارکت کنند