مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-16سياسي

ایجاد دهکده لجستیک در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی شیراز


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد دهکده لجستیک در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور تسهیل در امور گمرکی، یک دهکده لجستیک در جوار منطقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد خواهد شد.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی در خصوص جزییات احداث این دهکده اظهار داشت: این دهکده به صورت بندر خشک جهت سهولت در ترخیص کالاهای گمرکی در شیراز ایجاد می شود تا فعالان اقتصادی تمام موارد مربوط به گمرک و ترخیص کالاها را در شیراز انجام داده و نیازمند حضور در بنادر نباشند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین از دیدار با مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: در این دیدار جهت احداث خط ریلی برای استفاده این دهکده لجستیک بحث و تبادل نظر شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: با توافق به عمل آمده با مدیرعامل راه آهن کشور، این خط ریلی از بندرعباس به شیراز ایجاد خواهد شد تا فعالان اقتصادی تمامی مراحل گمرکی را در شیراز دنبال کرده و نیاز به حضور در بندر نداشته باشند.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی همچنین از دیگر توافقات به عمل آمده با مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران را ایجاد قطار حومه از شیراز به مرودشت و پاسارگاد خبر داد و گفت: راه آه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دهکده لجستیک در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی شیراز

ایجاد دهکده لجستیک در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی شیراز