مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-16بين الملل

کمک یک میلیارد یورویی آلمان به اوکراین


در کنار دو حزب سبزها و لیبرال، احزاب دموکرات و سوسیال مسیحی که بزرگ ترین فراکسیون پارلمانی اپوزیسیون را تشکیل می دهند نیز از ارسال تجهیزات نظامی سنگین به اوکراین پشتیبانی می کنند.

- ایسنا نوشت: دولت آلمان کمک نظامی خود به کشورهای مختلف را دو میلیارد یورو افزایش می دهد و بیش از نیمی از آن به اوکراین می رسد.

خرید تسلیحات از شرکت های آلمانی مشروط به صدور مجوز صادرات از سوی وزارت اقتصاد آلمان است.

صدراعظم آلمان در روزهای گذشته به خاطر مخالفت با تحویل تسلیحات سنگین به اوکراین با انتقادهای زیادی، حتی از سوی احزاب دولت ائتلافی روبرو بوده است.

تاگس شاو ، وب سایت کانال یک تلویزیون آلمان (ARD) جمعه، 15 آوریل (26 فروردین) اعلام کرد اولاف شولتس با افزایش کمک های نظامی آلمان به کشورهای مختلف به میزان دو میلیارد یورو موافقت کرده است.

استودیوی مرکزی ARD می گوید به اطلاعاتی دست یافته که مطابق آن بیش از یک میلیارد یورو از این کمک ها به اوکراین اختصاص دارد.

بنابر این گزارش، اوکراین می تواند با این کمک ها تسلیحات مورد نظر خود را در هماهنگی با ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش بخرد.

گلایه و انتقاد اوکراین از صدراعظم آلمان به گزارش سایت قطره و به نقل ازدویچه وله، دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین شامگاه پنج شنبه در یک گفت وگوی تلویزیونی از صدراعظم آلمان خواست هر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد یورویی آلمان به اوکراین

کمک یک میلیارد یورویی آلمان به اوکراین