مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-16اقتصادي

شورای نظارت بر اسباب بازی، مبادی شرکت های خلاق را برعهده می گیرد


دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق از نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان، رییس اجرایی سازی نقشه سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم عنوان کرد: خوشبختانه این نمایشگاه که با ابتکار کانون برگزار می شود، هرساله با خلاقیت، نوآوری و رشد همراه بوده است.

خوشحالم که امسال هم با همت دوستان کانون نمایشگاه برگزار شد و تقریبا اولین نمایشگاهی است که پس از 2 سال همه گیری ویروس کرونا، مردم توانستند در آن حضور داشته باشند.

پرویز کرمی گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان اسباب بازی هم حس خوبی دارند زیرا بازار خود را درحال رونق می بینند.

ما باید بدانیم که اسباب بازی، سرگرمی و بازی، ضمن اینکه یک کار فرهنگی و هویت ساز برای کودکان و نوجوانان ما است، از طرفی یک صنعت اشتغال آفرین و درآمدزا است، به طوری که امروزه صد میلیارد دلار گردش مالی اسباب بازی در دنیاست و متٲسفانه ما دیر به این حوزه ورود پیدا کرده ایم.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری بیان کرد: مطمئنم شرکت های خلاق و دانش بنیان ورود خوبی را در این حوزه خواهند داشت و در همین راستا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نظارت بر اسباب بازی، مبادی شرکت های خلاق را برعهده می گیرد

شورای نظارت بر اسباب بازی، مبادی شرکت های خلاق را برعهده می گیرد