مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-16بين الملل

زلنسکی: 2500 تا 3000 سرباز اوکراینی کشته شده اند


رییس جمهوری اوکراین گفته که بین 2500 تا 3000 تن از سربازان این کشور در جریان جنگ با روسیه کشته و 10 هزار تن دیگر نیز زخمی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین در جریان گفت وگویی با شبکه خبری سی.

ان.

ان اعلام کرد که این تعداد از سربازان ارتش کشورش در جریان درگیری هایی که از 24 فوریه سال جاری میلادی آغاز شده، جان باخته و زخمی شده اند.

او همچنین هشدار داد که روسیه می تواند از سلاح های هسته ای تاکتیکی در طول جنگ خود به اوکراین استفاده کند -و هشدار داد که این موضوع نگرانی شدیدی برای کل جهان است.

زلنسکی در پاسخ به سوال جیک تاپر خبرنگار سی ان ان درباره هشدار ویلیام برنز، رییس سیا مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه ممکن است از سلاح تاکتیکی هسته ای استفاده کند، گفت: نه تنها من، فکر می کنم همه جهان، همه کشورها باید نگران باشند زیرا ممکن است اطلاعات واقعی نباشد، اما می تواند حقیقت باشد.

ما باید فکر کنیم؛ نترسید، اما آماده باشیم.

وی از سلاح های هسته ای و همچنین سلاح های شیمیایی به عنوان یک تهدید بالقوه یاد کرد.

زلنسکی همچنین اعلام کرد که کشورش تلاش می کند تا محاصره ماریوپل را در هم بشکند و این درحالی صورت می گیرد که درگیری ها در کارخانه بزرگ فولاد این شهر ادامه دارد و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: 2500 تا 3000 سرباز اوکراینی کشته شده اند

زلنسکی: 2500 تا 3000 سرباز اوکراینی کشته شده اند