مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-16ورزشي

رژه خودرویی روز ارتش در ارومیه برگزار می شود


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از سه سال رژه روز ارتش به صورت خودرویی آن هم در مرکز استان، ارومیه برگزار خواهد شد.

- ، امیر علی حاجیلو صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت تشریح برنامه های بزرگداشت 29 فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: به علت شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی بعد از 3 سال، رژه خودروی در ارومیه، تبریز، مراغه، سنندج برگزار و بخشی از توانمندی های ارتش به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم رژه خودرویی ارتش از ساعت 8.

30 صبح روز 29 فروردین در خیابان ورزش ارومیه برگزار می شود، از مردم و مسئولان دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند زیرا این روز نشان از همبستگی ارتش و مردم است.

امیر حاجیلو با اشاره به دیگر برنامه های روز ارتش، گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از دیگر برنامه های این روز است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ارتش تعیین کننده و محوری در پیروزی انقلاب داشت و شهدای بزرگی از جمله شهید قرنی و شهید صیاد تقدیم نظام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه خودرویی روز ارتش در ارومیه برگزار می شود

رژه خودرویی روز ارتش در ارومیه برگزار می شود