مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-16اقتصادي

تأمین مالی پروژه ها در حوزه حمل و نقل و ترافیک


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تاکید بر تأمین مالی پروژه ها به ویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک، از تبیین پروژه های شهری قابل سرمایه گذاری خبر داد.

- ، ابوالفضل فلاح در نخستین جلسه بررسی نحوه تأمین مالی پروژه های شهری حوزه حمل و نقل ترافیک، با تاکید بر تأمین مالی پروژه ها به ویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک که دغدغه اصلی شهروندان و مدیریت شهری است، گفت: بخشی از بودجه شهرداری بر اساس مشارکت در انجام پروژه ها بنا شده و از طرفی برای اجرای آن ها خصوصاً طرح های نیمه تمام، نیازمند جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم؛ لذا برای تعریف پروژه ها در سطح شهر و ایجاد مدل مالی آن ها، همایشی تحت عنوان فرصت های سرمایه گذاری را در نظر گرفته ایم که تاریخ برگزاری آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر ضرورت تعامل معاونت مالی و اقتصاد شهری و سایر معاونت های شهرداری تهران در راستای تعریف مدل مالی پروژه ها تاکید کرد و گفت: گام بعدی برای تعریف پروژه های قابل سرمایه گذاری، تعیین و تکلیف مالکیت محل اجرای طرح ها و اخذ مجوزهای لازم است.

وی بر لزوم ایجاد مشوق های سرمایه گذاری تاکید کرد و افزود: در برخی از پروژه ها نرخ بازگشت سرمایه، برای سرمایه گذاران جذاب نیست؛ اما چون اجرای پروژه مورد نیاز و ضروری شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مالی پروژه ها در حوزه حمل و نقل و ترافیک

تأمین مالی پروژه ها در حوزه حمل و نقل و ترافیک