مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-16ورزشي

موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها 8 سال در دولت روحانی معطل ماند


موضوعاتی از قبیل ورود زنان به ورزشگاه ها 8 سال در دولت روحانی معطل نگاه داشته شد و علی رغم جنجال های رسانه ای دولت آقای روحانی اقدامی در این باره انجام نداد.

- زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حاشیه سازی های جریان غربگرا با محوریت زنان اظهار داشت: بحث زنان و پیگیری مطالبات جامعه بانوان موضوعی است که متاسفانه 8 سال دولت آقای روحانی و جریان غربگرا به نوعی راجع به آن وقت کشی کردند و به جای اینکه به متن مشکلات جامعه زنان پرداخته شود به حواشی پرداخته شد.

روحانی تلاشی برای ایجاد زیرساخت حضور زنان در ورزشگاه ها انجام نداد وی افزود: موضوعاتی از قبیل ورود زنان به ورزشگاه ها 8 سال معطل نگاه داشته شد و علی رغم جنجال های رسانه ای در مورد لزوم ورود زنان به ورزشگاه ها، تلاشی در جهت ایجاد زیرساخت مناسب برای این امر را شاهد نبودیم و دولت آقای روحانی اقدامی در این باره انجام نداد و بیشتر تلاش کرد تا در این حوزه حاشیه سازی و جار و جنجال رسانه ای کند.

الهیان با بیان اینکه اکنون پس از 8 سال فرصت سوزی جریان غرب گرا تلاش می کند که خود را مدعی حقوق زنان و پیگیری مطالبات آنان نشان دهد درصورتی که کارنامه مثبتی در این خصوص از این جریان مشاهده نمی کنیم، گفت: مطالبات اساسی زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها 8 سال در دولت روحانی معطل ماند

موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها 8 سال در دولت روحانی معطل ماند