مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-16ورزشي

وداع نماینده خراسان جنوبی با لیگ برتر هندبال کشور


زغال سنگ طبس در مقابل تیم شهید شاملی کازرون شکست خورد و از سی وچهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران خداحافظی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سوت پایان مرحله سوم مسابقات دور برگشت سی وچهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های ایران به صدا درآمد و تنها نماینده خراسان جنوبی از صعود به مرحله پلی آف رقابت ها بازماند.

تیم هندبال زغال سنگ طبس در آخرین دیدار از این رویداد ملی در مقابل تیم صدرنشین رقابت ها به میدان رفت.

گرچه بلندپروازان زغال سنگ طبس با گام های استوار رودروی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازون ضف آرایی کردند و بارها دروازه حریف را به لرزه درآوردند ولی نیمه نخست بازی را با نتیجه 14 بر 12 واگذار کردند.

نماینده هندبال خراسان جنوبی در نیمه دوم بازی این دور از رقابت ها نیز به حملات آتشین خود ادامه داد و علیرغم تلاش های خستگی ناپذیر بازیکنان شایسته تیم زغال سنگ طبس، سوت پایان بازی با نتیجه 32 بر 27 به نفع تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به صدا درآمد.

مسابقات قهرمانی مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاههای ایران با حضور 10 تیم به میزبانی اصفهان در حال پیگیری است که تیم زغال سنگ طبس با کسب 17 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت و با ادامه رقابت ها وداع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع نماینده خراسان جنوبی با لیگ برتر هندبال کشور

وداع نماینده خراسان جنوبی با لیگ برتر هندبال کشور