مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-16سياسي

آیت الله شاهچراغی به عنوان مفاخر فرهنگی تجلیل می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: همایش تجلیل از آیت الله سیدمحمد شاهچراغی به عنوان یکی از مفاخر فرهنگی استان اردیبهشت و خرداد 1401 برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح لاله زاری بیان کرد: طبق تصمیم کارگروه علمی پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان سمنان نکوداشت آیت الله شاهچراغی در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت در دامغان و نوزدهم خرداد در سمنان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری آیین نکوداشت علمای شهرستان دامغان را نیز از برنامه های پایان سال جاری بیان کرد و گفت: در این همایش ها قرار است از میرزا علی اکبر معلم، حجت الاسلام مهدوی دامغانی و آیت الله خدایی در دامغان تجلیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: مقرر است با هماهنگی شوراها، یک هنرمند در اولویت قراردادن نامگذاری مفاخر به عنوان نماینده انجمن معرفی شود، تابلوهایی برای معرفی مفاخر هر شهر در مبادی ورودی آن نصب شود، هر شهرستان برای بزرگداشت مفاخر خود نکوداشت هایی برگزار کند و برنامه چهره های آشنا برای معرفی مفاخر استان تهیه و پخش شود.

فلاح یادآور شد: تهیه کتابشناسی مفاخر استان سمنان و برنامه ریزی برای بزرگداشت آیت الله عالمی از علمای سمنان با کمک حوزه علمیه این روحانی وارسته از برنامه های آینده کارگروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شاهچراغی به عنوان مفاخر فرهنگی تجلیل می شود

آیت الله شاهچراغی به عنوان مفاخر فرهنگی تجلیل می شود