مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-16فرهنگي

خون تازه در رگ کتابخانه های ابهر


رییس نهاد کتابخانه های عمومی ابهر، از اهدای بیش از 1000 نسخه کتاب از سوی نمایندگی کانون علمی آموزشی قلم چی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

- عبدالحسین بختیاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی با بنیاد علمی آموزشی قلم چی و اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، 700 نسخه کتاب کمک آموزشی به ارزش 200 میلیون ریال به کتابخانه های عمومی الزهراء (س)، علامه طباطبایی و وحدت ابهر برای استفاده دانش آموزان و اعضا اهدا شد.

وی با بیان اینکه کتاب های اهدا شده مربوط به همه مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف است که می تواند نقش به سزایی در جذب دانش آموزان و دانشجویان به کتابخانه های عمومی شهرستان داشته باشد، افزود: اهدای این کتاب ها همچنین گامی مثبت در راستای حمایت از دانش آموزان کم بضاعتی است که توان خرید کتب کمک آموزشی را ندارند.

این مسئول در ادامه از اهدای 300 نسخه کتاب به ارزش 200 میلیون ریال به کتابخانه های شهرستان ابهر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و حمایت از کتابخانه های عمومی شهرستان صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون تازه در رگ کتابخانه های ابهر

خون تازه در رگ کتابخانه های ابهر