مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-16سياسي

خیابان 35 متری شهید افتخاری در منطقه یک تهران در آستانه بازگشایی قرار گرفت


پس از هشت سال و در پی تفاهم نامه شهرداری و ارتش جمهوری اسلامی، خیابان 35 متری شهید افتخاری در منطقه یک تهران در آستانه بازگشایی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهرداری منطقه یک تهران اعلام کرد: خیابان 35 متری شهید افتخاری در منطقه یک پس از 8 سال و با انعقاد تفاهم نامه بین ارتش جمهوری اسلامی و شهرداری با اتصال به بزرگراه امام علی (ع) در آستانه بازگشایی قرار گرفته است.

     این خیابان یکی از شریان های اتصالی شمال شرق منطقه یک به بزرگراه های شهری است که با بهره برداری از آن، محله دارآباد از بن بست خارج و ترافیک این محدوده روان می شود.

 پروژه 35 متری افتخاری در منطقه یک،  در هر مسیر حدود سه کیلومتر است و اتصالات مناسبی به بلوار شهید مژدی دارد و خودروهایی که از مسیر بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت شمال حرکت می کنند، می توانند از این اتصالات استفاده و خود را به نقاط مرکزی منطقه برسانند.

این پروژه 21 تیرماه سال گذشته با حضور پیروز حناچی، شهردار وقت تهران افتتاح شد؛ اما 2 روز بعد از افتتاح، اعلام شد که  این خیابان با ریختن چند کامیون نخاله از سوی ارتش مسدود شده  است.

   انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان 35 متری شهید افتخاری در منطقه یک تهران در آستانه بازگشایی قرار گرفت

خیابان 35 متری شهید افتخاری در منطقه یک تهران در آستانه بازگشایی قرار گرفت