مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-16سياسي

یزد یک ظرفیت ویژه برای تمام کشور است


استاندار یزد از یزد به عنوان یک ظرفیت ویژه برای تمام کشور، وزارت میراث و صندوق احیاء بناهای تاریخی یاد کرد و گفت: ایجاد نمایندگی صندوق احیاء اماکن تاریخی در استان یزد از زیرساختهای مورد نیاز برای شکوفایی این ظرفیت است.

- مهران فاطمی در دیدار با هادی میرزایی مدیر عامل و رییس هیئت مدیره صندوق احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث اظهار کرد: امروز هر آنچه که ما در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بتوانیم تعریف کنیم، قابلیت تحقق آن به لحاظ ویژگیهای منحصربفرد موجود در استان یزد که مهمترین انها نیروی انسانی زبده است، وجود دارد.

وی یزد را یک ظرفیت ویژه برای تمام کشور، وزارت میراث فرهنگی و صندوق احیاء بناهای تاریخی خواند و گفت: باید زیرساختهای لازم برای شناسایی و بهره برداری مناسب از این ظرفیت های ارزشمند فراهم شود.

استاندار به گفتمان شکل گرفته در استان برای تقویت و توسعه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: قطعاً بهبود و تقویت این گفتمان در بین همه مردم اعم از مسئول و غیرمسئول باعث می شود تا همگان در قبال این حوزه دارای وظیفه و پیوست برای خودشان شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: ایجاد معاونت گردشگری در ساختار مدیریت ارشد استان یزد نیز در راستای شکل گیری مناسب ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد یک ظرفیت ویژه برای تمام کشور است

یزد یک ظرفیت ویژه برای تمام کشور است