مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-16اقتصادي

تشریح برنامه ها برای گسترش «تأمین مالی زنجیره تولید» در 1401


اجرای دقیق و عملیاتی «طرح تأمین مالی زنجیره تولید» به منظور حمایت عملی از رونق تولید، اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی پایدار در نشست مشترک رییس کل بانک مرکزی، - تشریح برنامه ها برای گسترش تأمین مالی زنجیره تولید در 1401 اجرای دقیق و عملیاتی طرح تأمین مالی زنجیره تولید به منظور حمایت عملی از رونق تولید، اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی پایدار در نشست مشترک رییس کل بانک مرکزی، وزیر صمت و مدیران عامل بانک های منتخب مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صالح آبادی در این نشست با اشاره به انحراف و هدررفت منابع در روش های قدیمی اعطای تسهیلات، در خصوص روش تأمین مالی زنجیره تولید اظهار کرد: با انجام طرح تامین مالی زنجیره تولید، امکان نظارت بر مصرف صحیح تسهیلات که یکی از تاکیدات رییس جمهور برای نظام بانکی است فراهم می شود.

رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: هر نوع تشویقی که در راستای رونق تولید باشد و بتواند اشتغال افرینی پایدار ایجاد کند در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد و در این باره نیز از تمام ظرفیت های بانکی استفاده خواهیم کرد.

همچنین با استفاده از این طرح با منابع کمتر امکان حمایت و تامین سرمایه در گردش بنگاه های تولیدی بیشتری فراهم می شود و در مقایسه با روش های قدیمی فشار بسیار کمتری به منابع مالی بانک ها وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه ها برای گسترش «تأمین مالی زنجیره تولید» در 1401

تشریح برنامه ها برای گسترش «تأمین مالی زنجیره تولید» در 1401