مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-16اقتصادي

تابستانی دیگر تا بهره برداری از زیرگذر مایوان در فاروج


نبود زیرگذر برای دو راهی مایوان، در حالی از سطح ایمنی تردد در این محور پرترافیک کاسته که خطرآفرین هم بوده و مطالبه اهالی دهستان شاه جهان، تکمیل هرچه زودتر اجرای این طرح است.

- دهستان شاه جهان با 11 روستا و آبادی، یکی از قابلیت های جغرافیای شهرستان فاروج است؛ این دهستان با ظرفیت های بالای اقتصادی، مذهبی، گردشگری و کشاورزی نگینی درخشان بر پهن دشت فاروج است که فراهم نبودن زیر ساخت ها، بهره وری بیشتر از آن را برای اهالی تلاشگر، دور از دسترس کرده است.

5 کیلومتر بعد از فاروج در جاده مخالفتان تابلوی شهرک صنعتی، بنای امامزاده جعفر (ع) روستای سیاهدشت توجه شما را جلب می کند؛ اما رسیدن ایمن به همه جاذبه های این دهستان، زیر گذری را می طلبد که به رغم مطالبه چندین ساله اهالی، هنوز تا تحقق آن چند ماهی راه است.

زیرگذری که نبودش به اذعان مسئولان و مردم، جان شماری از مسافران و اهالی این دهستان را گرفته است.

اگر تعداد مسافران و گردشگران را به 3 هزار و 102 خانوار با جمعیت 9 هزار و 902 نفری این دهستان اضافه کنیم، رقم قابل توجهی است که لزوم ساخت این زیر گذر را بیشتر می کند.

یکی از اهالی روستای سه گنبد گفت: کلنگ زنی این طرح برای هفته دولت سال 1400 پیش بینی شده بود که اختلاف کارفرما و پیمانکار، این روند را به تعویق انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستانی دیگر تا بهره برداری از زیرگذر مایوان در فاروج

تابستانی دیگر تا بهره برداری از زیرگذر مایوان در فاروج