مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-16دانش

پژوهش ها در کشور باید بیمه شوند


 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه تحقیقات دانشگاهی باید در راستای رفع نیازهای جامعه باشد و در این زمینه از هرگونه تحقیق و پژوهش حمایت می کنیم، - ایسنا/همدان  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه تحقیقات دانشگاهی باید در راستای رفع نیازهای جامعه باشد و در این زمینه از هرگونه تحقیق و پژوهش حمایت می کنیم، گفت: پژوهش ها باید در کشور بیمه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر محمد علی زلفی گل ظهر شنبه 27 فروردین ماه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه ملی ملایر و آیین تودیع و معارفه ریاست این دانشگاه، با تاکید بر ضرورت بیمه شدن پژوهش ها در کشور، افزود: برای پیشبرد هر هدفی برنامه، قانون و مقررات خاصی نیاز است.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال به نام جهش تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی تصریح کرد: یکی از کارکردهای دانشگاه بحث پژوهشی است و باید به صورت هدفمند پژوهش ها را به سمتی ببریم که در خدمت جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه نوع نگاه حاکمیتی ما به بحث تولید، متفاوت شده است، افزود: علمدار این موضوع در سطح کشور مقام معظم رهبری هستند، بنابراین باید قدر این موقعیت را بدانیم.

زلفی گل با اشاره به تاسیس معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، این اقدام را گامی موثر در راستای تحقق شعار سال دانست و افزود: رییس دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها در کشور باید بیمه شوند

پژوهش ها در کشور باید بیمه شوند