مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-16سياسي

آغاز توزیع 16 هزار بسته کمک مومنانه سپاه در کردستان


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 16 هزار و 783 بسته حمایتی به همت سپاه بیت المقدس، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفین در نوزدهمین رزمایش کمک مومنانه در کردستان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در  مراسم توزیع کمک های مومنانه در سنندج اظهار کرد: مرحله دیگری از رزمایش کمک های مومنانه با وحدت و مودت بخش ها و دستگاه های مختلف و حمایت خیرین به همت سپاه بیت المقدس امروز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا سپاه و سایر دستگاه هایی که در حوزه کمک مومنانه مشارکت داشته اند زمینه را برای ارائه کمک و حمایت از مردم به ویژه قشر نیازمند را مهیا کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: در این مرحله رزمایش کمک مومنانه با کمک و همکاری جدی سپاه بیت المقدس و بنیاد علوی 16 هزار و 783 بسته معیشتی بین اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز همزمان با میلاد امام حسن(ع) مجتبی که خودشان الگو و سرمشق بسیار خوبی برای ایثار جان و مال هستند این بسته های معیشتی در سطح استان بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

سردار حسینی اضافه کرد: از اول شیوع ویروس کرونا با عزم جهادی و وحدت رویه ای که بین بخش های مختلف به وجود آمد خدمات بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 16 هزار بسته کمک مومنانه سپاه در کردستان

آغاز توزیع 16 هزار بسته کمک مومنانه سپاه در کردستان