مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-16سياسي

پرهیز از بخشی نگری در حل بحران ها/ تشکیل قرارگاه فرماندهی عملیات ضروری است


نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر پرهیز از بخشی نگری در هنگام حل بحران ها، گفت: قرارگاه فرماندهی عملیات در زمان بحران باید در شهرستان تشکیل شود.

- ، خلیل بهروزی فر پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان فومن با تاکید بر اینکه امروز نیازمند حضور میدانی و عملیاتی برای حل مشکلات هستیم، اظهار کرد: مجلس وظیفه دارد قوانینی تصویب کند تا گره ها را باز کند.

وی بر لزوم برنامه محور بودن مدیران تأکید کرد و افزود: نباید دچار روزمرگی شویم باید واقعیت های موجود جامعه را در قالب برنامه ببینیم و پیش برویم.

بهروزی فر در ادامه به بروکراسی اداری اشاره و آن را معضلی برای انجام به موقع کارها عنوان و اضافه کرد: جلب رضایتمندی مردم مهم ترین وظیفه مسئولان است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های بسیج برای حل مشکلات استفاده شود، ادامه داد: امروز دیگر هیچ بهانه ای در این دولت نداریم و دولت سیزدهم برای بهتر شدن وضع همه تلاش خود را به کار بسته است.

بهروزی فر با اشاره به اینکه حضور میدانی مدیران بسیار اثر گذار است، افزود: حضور میدانی مسئولان در سطح روستاها زمینه ساز امید و انگیزه برای روستاییان است امروز با بحران آب کشاورزی مواجه هستیم که باید اقدامات لازم برای آرامش خاطر کشاورزان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از بخشی نگری در حل بحران ها/ تشکیل قرارگاه فرماندهی عملیات ضروری است

پرهیز از بخشی نگری در حل بحران ها/ تشکیل قرارگاه فرماندهی عملیات ضروری است