مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-16دانش

مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون رشته های فلوشیپ تخصصی پایان یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 که به دلیل تصویب رشته های جدید و در نظر گرفتن شرایط متقاضیان از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شده بود، - مهلت ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 که به دلیل تصویب رشته های جدید و در نظر گرفتن شرایط متقاضیان از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شده بود، به پایان رسید.

داوطلبان آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 می توانستند با مراجعه به وب سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

در تغییرات اعمال شده در این آزمون، ظرفیت رشته اکو کاردیوگرافی با پیش نیاز رشته تخصص و فوق تخصص بیماری های قلب و عروق و رشته ناباروری با پیش نیاز رشته زنان و زایمان دانشگاه تهران از 5 به 6 نفر اصلاح شد.

ظرفیت رشته پیشگیری و کنترل عفونت های بیمارستانی با پیش نیاز رشته بیماری های عفونی و گرمسیری، کودکان، داخلی، پزشکی اجتماعی دانشگاه تهران از یک به دو نفر افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون رشته های فلوشیپ تخصصی پایان یافت

مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون رشته های فلوشیپ تخصصی پایان یافت