مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-16سياسي

حدود 850 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های فارس هستند


هم اکنون حدود 850 زندانی جرایم غیرعمد در فارس در زندان ها تحمل کیفر می کنند و این استان از نظر تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در سطح کشور دوم است.

- شیراز - مدیرکل زندان های فارس گفت: هم اکنون حدود 850 زندانی جرایم غیرعمد در فارس در زندان ها تحمل کیفر می کنند و این استان از نظر تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در سطح کشور دوم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عوامل اجتماعی در بدهکاری این افراد نقش دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه ماندن زندانی جرایم غیرعمد در زندان، دردی از جامعه درمان نمی کند، افزود: مراجع قضایی در کمک به بدهکاران مالی همکاری خوبی داشته اند اما این زندانیان به تنهایی نمی توانند بدهی خود را به شکات بازگردانند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه فارس گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، جشن های گل ریزان به صورت محدود برگزار و با دعوت موردی از خیرین، فضای مجازی و کمک خیرین تعداد 470 نفر به جرم محکومیت مالی با مجموع بدهی 236 میلیارد و 800 میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

او افزود: فرایند آزادسازی متفاوت است مددکاران در زندان ها و ستاد دیه با تشکیل پرونده برای این افراد و جلسات متعدد با شکات، مبلغ 93 میلیارد و 600 میلیون تومان شکات کمک گرفتند و از حق و حقوق خود گذشت کرده اند مبلغ 105 میلیارد تومان اعسار توسط مراجع قضایی پذیرفته شد و 33 میلیارد تومان توسط ستاد دیه کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 850 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های فارس هستند

حدود 850 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های فارس هستند