مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-16اقتصادي

اختصاص 2 هزار هکتار زمین کشاورزی به کشت قراردادی علوفه


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: امسال 2 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان با اعتبار 10 میلیارد تومان به کشت قراردادی علوفه مورد نیاز اختصاص یافت.

- مهدی جعفری، امروز شنبه 27 فروردین در دیدار مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و اعضای قرارگاه امنیت غذایی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به اقدامات این سازمان در حوزه امنیت غذایی و تامین کالاهای اساسی مردم اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی در نوروز تعطیل نبود تا بازار دچار اخلال نشود و مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را بدون دغدغه تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این مدت هیچ نوع کمبود، التهاب، تشکیل صف برای دریافت کالاهای اساسی نداشتیم البته ممکن است مردم گلایه داشته باشند اما در بین مردم و پاسخگو بودیم چراکه رضایت مردم و تفسیر قانون به نفع مردم سرلوحه کار ما قرار دارد.

جعفری با اشاره به شناسایی حلقه های مفقود در حوزه کشاورزی و اقتصاد استان بیان کرد: اولین حلقه مفقود درخصوص پشم گوسفند است که از کشور مغلوستان پشم وارد در حالی که محصول استان سوخته می شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه از قرارگاه فناوری و پیشران فناوری کل قوا در تهران که با تجهیزات پیشرفته در حوزه پشم نیز فعالیت دارند بازدید کرده ایم و مقرر شد پشم دام استان خریداری و برای تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 هزار هکتار زمین کشاورزی به کشت قراردادی علوفه

اختصاص 2 هزار هکتار زمین کشاورزی به کشت قراردادی علوفه