مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-16حوادث

بازدید از 118 واحد صنفی سفره خانه و قهوه خانه در ماه مبارک رمضان در شرق استان تهران


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح 3 روزه بازدید از سفره خانه و قهوه خانه ها، گفت: در این طرح 17 واحد صنفی متخلف برابر دستور قضایی پلمب شدند.

- سرهنگ داریوش صادقی فر در جمع خبرنگاران در خصوص طرح ویژه ماه رمضان خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ حرمت و منزلت آن در سطح جامعه اسلامی و مشاهده برخی تخلفات و جرائم غیر اخلاقی در واحدهای صنفی از جمله قهوه خانه ها و کافه ها اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پاوا شرق استان تهران و شهرستان های تابعه با همکاری اتاق های اصناف شهرستان ها و اتحادیه های مربوطه و با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی، در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: با راه اندازی گشت مشترک در این طرح مأموران از 118 واحد صنفی بازدید کردند و به 51 واحد صنفی متخلف اخطار کتبی داده شد و با هماهنگی قضایی 17 واحد صنفی متخلف پلمب و به متصدیان 100 صنوف دیگر تذکرات لازم پیرامون رعایت قوانین انتظامی و شئونات اسلامی داده و 12 نفر دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس همواره در اجرای پروتکل های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهد واحد های صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از 118 واحد صنفی سفره خانه و قهوه خانه در ماه مبارک رمضان در شرق استان تهران

بازدید از 118 واحد صنفی سفره خانه و قهوه خانه در ماه مبارک رمضان در شرق استان تهران