مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-16سياسي

لزوم تخصیص اعتبار برای فعالیت فرهنگی اربعین در ایلام


امام جمعه ایلام بر لزوم تخصیص اعتبار برای فعالیت فرهنگی اربعین در ایلام تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام و کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام، اظهار کرد: استان ایلام در طول سال و به ویژه ایام اربعین حسینی به عنوان دروازه عتبات عالیات میزبان زوار گرانقدر امام حسین (ع) هستند.

وی ادامه داد: برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به زوار لازم است که در زمینه جمع آوری کمک های مردمی ساماندهی لازم انجام شود.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: کمک های مردمی که دریافت می شود متناسب با شرایطی که در ایام اربعین حسینی در استان داریم، بین موکب ها و آشپزخانه های خانگی توزیع می شود و این امر نیاز به مدیریت دارد.

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات، یک ظرفیت مردمی آماده و پای کار است که همواره در شرایط مختلف استان و شرایط بحرانی پای کار بوده است و در حادثه ای مانند سیل، ظرفیت خوبی برای کمک به سیل زدگان استان بوده اند، لازم است که ارتباط مستمر و تعامل خوبی با 12 استان معین استان ایلام برای اربعین حسینی ایجاد شود.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: موکب ها و کسانی که مایل به ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی در استان هستند، شرایط برای آنان فراهم شود و تلاش شود که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تخصیص اعتبار برای فعالیت فرهنگی اربعین در ایلام

لزوم تخصیص اعتبار برای فعالیت فرهنگی اربعین در ایلام