مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-16سياسي

آب دهدشت فردا یکشنبه 6 ساعت قطع می شود


به منظور انجام عملیات تعمیر و بهسازی خط انتقال آب همه مناطق دهدشت فردا یکشنبه به مدت 6 ساعت قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای استان در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل لزوم انجام عملیات تعمیرات و بهسازی خط انتقال، آب شرب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت از ساعت 10 صبح تا 16عصر فردا یکشنبه مورخ 1401/1/28 به مدت 6 ساعت قطع خواهد شد.

علی محمد غریبی افزود: با توجه به ماه مبارک رمضان و وضعیت گرمای حاکم بر منطقه مورد نظر همه اکیپ های اتفاقات و نیروهای فنی آبفا شهر دهدشت با پشتیبانی و نظارت حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان تلاش خواهند داشت در کمترین زمان ممکن عملیات تعمیرات خط انتقال مورد نظر انجام شود.

وی از ساکنان مناطق و محلات شهری خواست تدابیر و اقدامات لازم را قبل از قطعی آب نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جویی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه به عمل آورند.

غریبی با اشاره به اینکه تا ساعاتی پس از اتمام تعمیرات و وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال آبرسانی، افت فشار آب در شبکه های توزیع وجود دارد، افزود: مشترکین از هرگونه دستکاری شیرآلات و تاسیسات آبرسانی پرهیز کنند تا فشار آب در کمترین زمان به روال معمول و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب دهدشت فردا یکشنبه 6 ساعت قطع می شود

آب دهدشت فردا یکشنبه 6 ساعت قطع می شود