مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-16اقتصادي

مجلس موانعی برای اجرایی شدن اصلاح تعرفه ها ایجاد نکند


دبیر اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران گفت: از مجلس انتظار داریم که موانعی در خصوص اجرایی شدن اصلاح تعرفه های اینترنت ایجاد نکند.

- به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (IRICTU) ، فریبرز نژاد دادگر گفت: از نمایندگان مجلس انتظار داریم که موانعی در خصوص اجرایی شدن اصلاح تعرفه ها ایجاد نکنند و به جای تحمیل هزینه ها به بخش خصوصی و فعالان صنعت، سهم دولت را کاهش دهند و نیز در واگذاری شبکه زیرساخت به اپراتورها تخفیف قائل شوند.

وی ادامه داد: بدیهی است با توجه به لزوم حرکت در مسیر تکنولوژی های روز دنیا، به روز رسانی شبکه، افزایش تقاضای شبکه و افزایش هزینه های اپراتورها، تعرفه دستوری بهره وری را به شدت کاهش خواهد داد و نیاز است که در تعرفه ها بازنگری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نظرات کارشناسی مبین این موضوع است که در این راستا هم حوزه ارتباطات و هم مردم از اصلاح تعرفه ها سود خواهند برد، افزود: همان طور که وزیر ارتباطات نیز در خصوص شبکه ملی اطلاعات تاکید داشته اند که بال اول شبکه ملی اطلاعات، شبکه ای پرسرعت، باکیفیت و امن در سراسر کشور است و بال دوم آن نیز مجموعه ای از خدمات کاربردی که کار و زندگی مردم را تسهیل خواهد کرد، طبیعتاً راهبرد دولت برای استفاده از فناوری اطلاعات و تحقق برنامه های 8 گانه وزارت فاوا، استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس موانعی برای اجرایی شدن اصلاح تعرفه ها ایجاد نکند

مجلس موانعی برای اجرایی شدن اصلاح تعرفه ها ایجاد نکند