مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-16بين الملل

غرق شدن کشتی باری حامل گازوییل در آب های تونس


به نوشته خبرگزاری تونس، این کشتی باری با پرچم گینه استوایی و با حدود 750 تُن گازوییل از بندر «دمیاط» مصر به حرکت در آمده و عازم مالت بود.

- به نوشته خبرگزاری تونس، این کشتی باری با پرچم گینه استوایی و با حدود 750 تُن گازوییل از بندر دمیاط مصر به حرکت در آمده و عازم مالت بود.

مقامات تونس از غرق شدن یک کشتی باری حامل 750 تُن گازوییل در سواحل جنوبی این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سخنگوی رسمی دادگاه قابس در جنوب شرق تونس به نقل از خبرگزاری تونس (وات) گفت: این کشتی باری امروز (شنبه) بر اثر شرایط بد جوی و تلاطم دریا دچار حادثه و در آب های تونس غرق شد.

وی با بیان اینکه تاکنون مواد سوختی حمل شده توسط این کشتی باری به دریا نشست نکرده است، افزود: کمیته حوادث غیرمترقبه تونس در ساعت های آینده تشکیل جلسه خواهد داد تا بر اساس آنچه موجب آلودگی شود، تصمیم گیری کند.

به نوشته خبرگزاری تونس، این کشتی باری با پرچم گینه استوایی و با حدود 750 تُن گازوییل از بندر دمیاط مصر به حرکت در آمده و عازم مالت بود.

این کشتی باری به دلیل شرایط بد جوی و تلاطم دریا از مقامات تونس درخواست کرد تا امکان ورود آن به آبهای منطقه را فراهم کنند که به آن اجازه داده شد در حدود هفت کیلومتری ساحل خلیج قابس لنگر بیاندازد، اما آب دریا به داخل موتورخانه این کشتی نشت کرد و آن را به زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن کشتی باری حامل گازوییل در آب های تونس

غرق شدن کشتی باری حامل گازوییل در آب های تونس