مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-16سياسي

بهره برداری از 12 کیلومتر از جاده شهداد-گودیز-اندوهجرد تا شهریورماه


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اتمام 3 کیلومتر از مسیر جاده شهداد-اندوهجرد گفت: نیمه خردادماه سال جاری سه کیلومتر از این مسیر به بهره برداری می رسد و 9 کیلومتر دیگر نیز تا پایان شهریورماه عملیاتی می شود و تلاش می کنیم 4 کیلومتر باقی مانده .

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اتمام 3 کیلومتر از مسیر جاده شهداد-اندوهجرد گفت: نیمه خردادماه سال جاری سه کیلومتر از این مسیر به بهره برداری می رسد و 9 کیلومتر دیگر نیز تا پایان شهریورماه عملیاتی می شود و تلاش می کنیم 4 کیلومتر باقی مانده مسیر نیز از اعتبارات 1401 پوشش داده شود که تا پایان سال کل این مسیر به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم مرمان و راور، دکترمحمدرضا پوراراهیمی با اشاره به سفر یک روزه به شهرهای شهداد و اندوهجرد و شرکت پر جلسه شورای اداری اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم این منطقه جاده اصلی شهداد – نهبندان است که چند وقت اخیر به دلیل سیل دچار مشکل شده و بخشی از آن بازسازی شده اما نیازمند کار جدی و جامع است.

وی افزود: در تماس تلفی با معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد برای دو قطعه اصلی که مسیر اصلی و بحرانی در این محور است، حداکثر طی یک ماه آینده با تعیین پیمانکار عملیات اجرایی آغاز شود و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 12 کیلومتر از جاده شهداد-گودیز-اندوهجرد تا شهریورماه

بهره برداری از 12 کیلومتر از جاده شهداد-گودیز-اندوهجرد تا شهریورماه