مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-16سياسي

بعد از پروفسور حسابی و ثبوتی این بار نوبت به پروفسور گُلشنی رسید!


اینکه خودمان، سرمایه های علمی کشور را آماج اتهام و بی احترامی قرار دهیم، تیر خلاصی است که مرگ اخلاق را در پی داشته و حُرمت مقام استاد، دانشگاه و دانشگاهیان را زیر سؤال می برد.

- بررسی دلایل لغو برنامه رونمایی از کتاب های دکتر منصوری در دانشگاه صنعتی شریف؛ بعد از پروفسور حسابی و ثبوتی این بار نوبت به پروفسور گُلشنی رسید! اینکه خودمان، سرمایه های علمی کشور را آماج اتهام و بی احترامی قرار دهیم، تیر خلاصی است که مرگ اخلاق را در پی داشته و حُرمت مقام استاد، دانشگاه و دانشگاهیان را زیر سؤال می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین رونمایی از مجموعه هشت جلدی ایران من دکتر رضا منصوری قرار بود روز دوشنبه 22 فروردین ماه 1401 از سوی کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور نویسنده کتاب و سخنرانی دکتر ناصر فکوهی، انسان شناس و استاد دانشگاه تهران و دکتر محمدرضا اجتهادی، استاد فیزیک دانشگاه صنعتی شریف برگزار شود اما این مراسم بنا به دلایلی، لغو و براساس برخی گزارش ها، به زمان دیگری موکول شده است! پیگیری های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از برخی مسئولین دانشگاه صنعتی شریف برای روشن شدن زوایای مختلف این اتفاق هم تاکنون به نتیجه ای نرسیده و هنوز توضیحی در خصوص علت لغو برنامه رونمایی اعلام نشده است؛ اما به نظر می رسد، دلیل لغو و تعویق برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از پروفسور حسابی و ثبوتی این بار نوبت به پروفسور گُلشنی رسید!

بعد از پروفسور حسابی و ثبوتی این بار نوبت به پروفسور گُلشنی رسید!