مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-16سياسي

ضرورت توجه به راه آنتنی و راه های روستایی با شهرهای اطراف پیشوا


فرماندار پیشوا بر ضرورت توجه به راه آنتنی و راه های روستایی با شهرها و شهرستان های اطراف پیشوا تاکید کرد.

- ، ابراهیم تاجیک نوری عصر شنبه در نشست شورای اداری با اشاره به اینکه شهرستان پیشوا به دلیل مبداییت قیام 15 خرداد، خاستگاه انقلاب اسلامی است و مردم این دیار نزدیک به 340 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده اند و همواره بر عهدی که در سال 1342 با رهبر کبیر انقلاب بستند، ایستاده اند اظهار داشت: وجود چهار مرکز دانشگاهی و جمعیت 10 درصدی قشر دانشجو، از ظرفیت های بسیار خوب شهرستان است.

تاجیک نوری با بیان اینکه نزدیک 10 درصد گلخانه های کشور و 30 درصد گلخانه های استان تهران در پیشوا واقع شده است گفت: وجود یکهزار واحد دامی و تأمین 2500 تن گوشت قرمز و بخش زیادی از فرآورده های پروتیینی و لبنی، این شهرستان را به یکی از اصلی ترین مراکز تأمین نیاز شهروندان تهرانی تبدیل کرده است.

وی افزود: در سالیان گذشته توجه چندانی به شهرک صنعتی پیشوا نشده است و اکنون فرصت خوبی است تا با تأمین زیرساخت ها، فعالیت این شهرک به عنوان یکی از قطب های نزدیک پایتخت تقویت شود.

فرماندار پیشوا بیان داشت: پیشوا نزدیک 70 سال است که شهریت دارد و از مناطق تاریخی استان تهران و کشور محسوب می شود و حوزه های درمان و سلامت، راه، آب شرب و کشاورزی و اتباع از موضوعات مهم شهرستان و نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به راه آنتنی و راه های روستایی با شهرهای اطراف پیشوا

ضرورت توجه به راه آنتنی و راه های روستایی با شهرهای اطراف پیشوا