مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-16اقتصادي

پروژه های ورزشی نیمه تمام در تربت حیدریه معطل 76 هزار میلیون ریال اعتبار هستند


رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: پروژه های ورزشی نیمه تمام در این شهرستان برای تکمیل شدن و مورد استفاده قرار گرفتن معطل 76 هزار میلیون ریال اعتبار است.

- مشکل تامین اعتبارات دولتی در حوزه ورزش و جوانان که امروز یکی از معضلات مشترک تمام ادارات ورزش در شهرستان های استان خراسان رضوی است و ورزشکاران را از داشتن فضاهای ورزشی مناسب محروم کرده، نیازمند توجه مسئولان استانی است.

گذشته از اینکه ورزش کردن علاوه بر یک تفریح شاد و سالم دسته جمعی در سلامت افراد نیز تاثیر دارد، در هر منطقه ورزشکاران بسیار توانمندی فعالیت دارند که سالانه در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی حائز رتبه های برتر می شوند اما متاسفانه توجه مدیران استانی به ورزشکاران و اماکن ورزشی بسیار کم است.

مجید رضایی در گفت وگو با ایسنا به فضاهای ورزشی نیمه تمام در شهرستان اشاره و اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام استخر سرپوشیده با 47 درصد، استادیوم 5000 نفری آزادی 85 درصد، احداث سالن ورزشی طبقاتی تختی 40 درصد، جایگاه استادیوم تختی 55 درصد، مطالعه و احداث خانه جوان 80 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل شدن نیازمند 76 هزار میلیون ریال اعتبار است.

وی افزود: سرانه ورزشی کل شهرستان 76 صدم متر مربع است که به ازای هر ورزشکار نیم متر مربع فضای سرپوشیده و 48 صدم متر مربع فضای روباز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ورزشی نیمه تمام در تربت حیدریه معطل 76 هزار میلیون ریال اعتبار هستند

پروژه های ورزشی نیمه تمام در تربت حیدریه معطل 76 هزار میلیون ریال اعتبار هستند