مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-16سياسي

پیروزی بر ویروس کرونا جز با درایت دولتمردان ممکن نبود


جا دارد که از مدیران و زحمتکشان و دولتمردانی که با تلاش و مجاهدت توانستند بر ویروس منحوس کرونا پیروز شوند تقدیر کنیم و این جز با درایت دولتمردان عزیز ممکن نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در مصلی تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای سلامت، اظهار داشت: جا دارد که از مدیران و زحمتکشان و دولتمردانی که با تلاش و مجاهدت توانستند بر ویروس منحوس کرونا پیروز شوند تقدیر کنیم و این جز با درایت دولتمردان عزیز ممکن نبود.

وی با اشاره به جایگاه معنوی ماه مبارک رمضان بیان داشت: در دوره ای که توفیق خدمت در نیروی انتظامی داشتم، شاهد بودم که معنویت ماه مبارک رمضان و پاکی این ماه همیشه اینگونه بود که بیش از 70 درصد جرائم در کشور بدون هیچ اقدام پیشگیرانه از جرم کاهش می یافت و این نشان می دهد که این ماه چقدر عزیز است.

قالیباف ضمن تاکید بر اینکه اگر هرکدام از فشارها و حوادث که برای ما اتفاق افتاد برای هر جامعه و کشور دیگری اتفاق می افتاد آن جامعه و کشور از هم می پاشید، گفت: انقلاب اسلامی بر اساس باورهای قرآنی و همراهی و توجه مردم برجای خود ایستاده است و این مقاومت برخاسته از نور قرآن در دل جامعه ما هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بر ویروس کرونا جز با درایت دولتمردان ممکن نبود

پیروزی بر ویروس کرونا جز با درایت دولتمردان ممکن نبود