مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 18:572022-04-16ورزشي

درگیری عضو جنجالی هیات مدیره استقلال وسط خیابان!


اگر روزگاری اخبار درگیری ستاره های فوتبال در خیابان را می خواندید، این روزها باید سراغ این رفتارها را از مدیرانی که به ورزش تحمیل شده اند، بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، چینش مدیران در هیات مدیره دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس طی سالیان گذشته به حدی دور از معیارهای لازم بوده است که این چهره های معروف شده با نام سرخابی ها ، در کوچه و خیابان فراتر از حقوق شهروندی خود با مردم برخورد می کنند و شان و نام باشگاه های بزرگ کشور را به بازی می گیرند.

مدیرانی که به بهانه کمک مالی به استقلال و پرسپولیس آمدند ولی با تصمیمات شان جز بدهی برای این دو تیم نداشتند و در حوزه فرهنگی و اخلاقی نیز به حاشیه ها و اختلافات دامن زدند.

در این گیر و دار خودشان معروف شدند و به مراد خود رسیدند و در صفحات اجتماعی و کانال های هواداری جولان می دهند.

عضو سابق و جنجالی هیات مدیره باشگاه استقلال، امروز در یکی از خیابان های شلوغ تهران درگیر شد تا استانداردهای تازه ای از مدیران منصوب توسط مسعود سلطانی فر به نمایش در آید.

مهدی عبدیان که در دوره حضورش به عنوان عضو هیات مدیره استقلال حواشی زیادی رقم زده بود، و از تولیدی پلاستیک به تصمیم گیرندگان پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در قاره آسیا پیوست، امروز در خیابان حافظ با خودروی فوق گرانقیمت اش وسط خیابان توقف کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری عضو جنجالی هیات مدیره استقلال وسط خیابان!

درگیری عضو جنجالی هیات مدیره استقلال وسط خیابان!