مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-16اقتصادي

نبود شفافیت در اعمال مالیات بر ارزش افزوده برای برخی کالاها


دبیر کارگروه مالیاتی کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق مشهد گفت: پاسخگویی مسئولان مرتبط در حوزه قانون مالیات بر ارزش افزوده در کالاهای خاص به هیچ عنوان مطلوب نبوده و اقدام مفیدی از جانب مسئولان ذی ربط در این حوزه صورت نگرفته است.

- دبیر کارگروه مالیاتی کمیسیون تامین اجتماعی اتاق مشهد مطرح کرد نبود شفافیت در اعمال مالیات بر ارزش افزوده برای برخی کالاها ایسنا/خراسان رضوی دبیر کارگروه مالیاتی کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق مشهد گفت: پاسخگویی مسئولان مرتبط در حوزه قانون مالیات بر ارزش افزوده در کالاهای خاص به هیچ عنوان مطلوب نبوده و اقدام مفیدی از جانب مسئولان ذی ربط در این حوزه صورت نگرفته است.

عوارض اعمال یا عدم اعمال مالیات بر ارزش افزوده بر کالایی مانند آبمیوه به طرز چشم گیری سنگین است و عدم شفافیت در این خصوص، آسیب های سنگینی به فعالان این حوزه وارد خواهد کرد.

مهران مرشد در اولین جلسه کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق مشهد در سال جاری که با حضور نمایندگان دولتی حوزه مالیات در استان برگزار شد، درخصوص آخرین وضعیت اجرای برخی مواد قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده در خراسان رضوی ضمن انتقاد از عدم شفافیت در اعمال مالیات برای برخی از کالاهای خاص اظهار کرد: پاسخگویی مسئولان مرتبط در حوزه قانون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود شفافیت در اعمال مالیات بر ارزش افزوده برای برخی کالاها

نبود شفافیت در اعمال مالیات بر ارزش افزوده برای برخی کالاها