مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 19:372022-04-16سياسي

توجه به جاده های مواصلاتی پیشوا، این شهرستان را از بن بست خارج می کند


فرماندار پیشوا با تاکید بر اینکه توجه ویژه به جاده آنتنی از پیشوا به اتوبان حرم تا حرم، گفت: جاده مواصلاتی بین شهری پیشوا توجه ویژه ای لازم دارد و این امر می تواند پیشوا را به نوعی از بن بست خارج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا که با حضور اوجی رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، مصدقی معاون راهداری استان تهران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: پیشوا مبدا قیام پانزده خرداد است و بالغ بر 300 شهید را تقدیم اسلام کرده است و از پتانسیل های پرشماری در زمینه های مختلفی برخوردار است.

وی گفت: پیشوا از پتانسیل های خوبی از جمله شهرک صنعتی برخوردار است که با بهره گیری کامل از شهرک صنعتی می توان حرف های خوبی در این عرصه برای گفتن داشت.

فرماندار پیشوا گفت: حدود 19 واحد شهرک صنعتی پیشوا فعال است که باید تلاش کنیم دیگر واحد های پیش بینی شده آن نیز فعال و شروع به کار کنند زیرا این شهرستان در بخش های صنعتی و اقتصادی می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

تاجیک نوری در ادامه با اشاره به اهم مشکلات پیشوا افزود: بحث درمان و سلامت، راه و حمل و نقل، آب شرب و کشاورزی که در نقطه بحرانی آب قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به جاده های مواصلاتی پیشوا، این شهرستان را از بن بست خارج می کند

توجه به جاده های مواصلاتی پیشوا، این شهرستان را از بن بست خارج می کند