مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 20:472022-04-16بين الملل

آرامش شکننده در مسجدالاقصی/ چراغ سبز آمریکا به صهیونیست ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، یوسف مخیمر رییس کمیته محافظان مسجدالاقصی از آرامش شکننده در مسجدالاقصی و صحن های آن با توجه به اینکه فردا شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به دنبال یورش به مسجدالاقصی از ساعت هفت تا یازده صبح به وقت محلی هستند، - رییس کمیته محافظان مسجدالاقصی از آرامش شکننده در مسجدالاقصی و صحن های آن خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، یوسف مخیمر رییس کمیته محافظان مسجدالاقصی از آرامش شکننده در مسجدالاقصی و صحن های آن با توجه به اینکه فردا شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به دنبال یورش به مسجدالاقصی از ساعت هفت تا یازده صبح به وقت محلی هستند، خبر داد.

وی بر ضرورت مقابله محافظان و معتکفین در مسجدالاقصی و ساکنان قدس با یورش های صهیونیست ها که منطقه را به سمت رویارویی گسترده سوق می دهد، تاکید کرد.

مخیمر گفت: ساکنان قدس جان برکف در دفاع از قبله اول مسلمانان هستند.

وی افزود: اشغالگران 472 فلسطینی را که برای نماز و عبادت از اول ماه رمضان در مسجدالاقصی به سر می بردند را بازداشت و 152 نفر نمازگزار و اعتکاف کننده را زخمی کردند که برخی از آن ها وضعشان وخیم است و همچنان تحت درمان هستند و برخی از آن ها نیاز به عمل جراحی پیچیده به سبب خطرناک بودن جراحتشان دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش شکننده در مسجدالاقصی/ چراغ سبز آمریکا به صهیونیست ها

آرامش شکننده در مسجدالاقصی/ چراغ سبز آمریکا به صهیونیست ها