مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 21:122022-04-16پزشكي

تصویب آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس هرمزگان از 20 اردیبهشت ماه


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از تصویب آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس استان هرمزگان از 20 اردیبهشت ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در تشریح مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان اظهار کرد: علاوه بر واکسیناسیون باید استفاده حداکثری از ماسک، فاصله گذاری و تهویه مناسب همچنان با جدیت رعایت شود.

وی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز بابت کسب رتبه اول واکسیناسیون در کشور تقدیر کرد.

کامرانی همچنین عنوان کرد: عنوان کرد: تداوم مراقبت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری همچنان مورد تاکید است و این فرهنگ سازی در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا، باید ادامه یابد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان تأکید کرد: با همکاری آموزش و پرورش و مراکز بهداشتی نسبت به افزایش واکسیناسیون به خصوص در دانش آموزان کمتر از 12 سال، اقدام شود.

کامرانی گفت: با توجه به پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس استان هرمزگان از 20 اردیبهشت ماه، این پیشنهاد در این ستاد مصوب شد و باید شرایط جهت برگزاری مناسب امتحانات فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس هرمزگان از 20 اردیبهشت ماه

تصویب آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس هرمزگان از 20 اردیبهشت ماه