مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 22:322022-04-16سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد استان سمنان الزامی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به نزدیکی به شب های پر فیض قدر، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده شامگاه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه همزمان با نزدیکی لیالی قدر، رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در مساجد استان الزامی است، تاکید کرد: لازم است مردم متدین استان سمنان که در مراسم شبهای قدر شرکت می کنند فاصله اجتماعی را رعایت نموده و حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستانها از طرح شهید سلیمانی با توجه به سابقه خوب این طرح در این شب ها استفاده کنند، افزود: لازم است در هفته جاری در دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود کمیته پیشگیری تشکیل شود تا مراکز اصلی برگزاری مراسم شب قدر و همچنین ساعات برگزاری در هر شهرستان مشخص شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه خوشبختانه استان در زمینه بیماری کرونا در وضعیت مطلوب و پایداری قرار دارد و امیدواریم با همکاری مردم به تدریج در رنگبندی کرونایی نیز در رده استان های آبی قرار گیریم، ابراز داشت: لازم است از تمام ظرفیت های استان جهت آموزش حضوری و همچنین واکسیناسیون کامل دانش آموزان و دانشجویان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد استان سمنان الزامی است

رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد استان سمنان الزامی است