مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 22:522022-04-16سياسي

آسفالت همه نوارهای حفاری کوت عبدالله قبل از عید فطر ترمیم می شود


ترمیم آسفالت همه نوارهای حفاری شهر کوت عبدالله تا قبل از عید سعید فطر امسال یکی از مهم ترین مصوبات جلسه کارگروه ویژه آب و فاضلاب شهرستان کارون بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز شنبه جلسه کارگروه ویژه آب و فاضلاب شهرستان کارون با حضور سعید کعبی فرماندار کارون، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس، مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان و تعداد دیگری از مدیران برگزار شد.

فرماندار کارون با بیان اینکه طرح جامع شبکه آبرسانی شهرستان کارون تدوین شده است، اظهار کرد: در این طرح همه مشکلات، کمبودها و نیازهای تأسیسات تصفیه خانه ها و حوزه آبرسانی آن تصفیه خانه بررسی شده که این طرح با اعتبار 750 میلیارد ریالی در اختیار مدیرعامل آبفای خوزستان قرار می گیرد و امید است که نماینده مجلس برای تخصیص آن با ما همکاری کند.

وی با اشاره به وضعیت فاضلاب شهرستان کارون افزود: بنا به دستور رییس جمهور باید زمان اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون از سه سال به دو سال کاهش یابد که با توجه به رشد 31 درصدی برای رسیدن به این امر نیاز به تلاش بیشتر و پیگیری های نمایندگان داریم.

نماینده مردم اهواز و کارون در مجلس در این نشست بیان کرد: با جدیت به دنبال پیگیری رفع مشکلات شهر کوت عبدالله به ویژه در بخش فاضلاب و آب شرب هستیم و خود را مکلف به رفع دغدغه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت همه نوارهای حفاری کوت عبدالله قبل از عید فطر ترمیم می شود

آسفالت همه نوارهای حفاری کوت عبدالله قبل از عید فطر ترمیم می شود