مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-16سياسي

توزیع 1200 بسته معیشتی در رزمایش مواسات اسفراین


در آستانه ولادت امام حسن مجتبی(ع) رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در اسفراین تعداد 1200 بسته معیشتی به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توسط ناحیه مقاومت بسیج توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز در آستانه ولادت امام حسن مجتبی(ع) رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در اسفراین پیش از ظهر امروز تعداد 1200 بسته معیشتی به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توسط ناحیه مقاومت بسیج توزیع شد.

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه اسفراین در این آیین یکی از ویژگی های انسان کریم را کمک به محرومین و مستضعفین دانست و اظهارکرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران کمک به محرومین است که بخشی از این کمک ها در قالب طرح مواسات توسط بسیج، نیروهای مردمی و خیرین انجام می شود.

  سرهنگ وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسبج اسفراین نیز با اشاره به اینکه ناحیه مقاومت بسیج از چند سال گذشته  به فرمان مقام معظم رهبری رسیدگی و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان را در مراحل مختلف در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بسبج در خدمت مردم بوده و برای رفع دغدغه های نیازمندان و حل مشکلات شهرستان در کنار مسئولین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته معیشتی در رزمایش مواسات اسفراین

توزیع 1200 بسته معیشتی در رزمایش مواسات اسفراین